جزئیات غرق شدن شناور در آبهای هرمزگان + عکس
مطالب جالب و طنز
جزئیات غرق شدن شناور در آبهای هرمزگان + عکس

یک شناور مسافری با 22 سرنشین در مسیر جزیره هرمز- بندرعباس غرق شد

مدیر كل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند شناور (اتوبوس دریایی) بعد ازظهر شنبه با 22 مسافر در مسیر جزیره هرمز به بندرعباس غرق شد.

به گزارش سه نسل، 'علی اكبر صفایی' شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این شناور با توجه به تعطیل بودن اسكله، به صورت غیرمجاز اقدام به سوار كردن مسافر و حركت به سمت جزیره هرمز كرده بود.

وی اضافه كرد: تاكنون هفت نفر از مسافرین این شناور نجات پیدا كرده اند و جستجو برای یافتن سایر سرنشینان این شناور ادامه دارد.

به گفته مدیركل بنادر و دریانوردی هرمزگان درحال حاضر نیروهای امدادی بنادر و دریانوردی، هلال احمر و آتش نشانی بندرعباس درحال تلاش برای نجات دیگر مسافران این شناور غرق شده هستند.



لاشه شناور سانحه دیده مسیر دریایی هرمز – بندرعباس پیدا شد

شناوری كه بعداز ظهر شنبه در مسیر جزیره هرمز به بندرعباس با 22سرنشین دچار سانحه شده بود، بامداد امروز یكشنبه در منتهی الیه ساحل غربی بندرعباس پیدا شد.

به گزارش سه نسل، با توجه به پیدا نشدن هیچیك از سرنشینان غیر از پنج سرنشین نجات یافته مرحله اول،احتمال داده می شود بیشتر مسافرین در شناور به گل نشسته،محبوس باشند.

هم اكنون بخش اعظم این شناور در زیر آب است و با توجه به شرایط جزر و مد دریا و درحال بالا آمدن آب امكان خارج كردن اجساد احتمالی تا ظهر امروز یكشنبه غیر ممكن به نظر می رسد.

لاشه شناور یادشده از ساحل بندرعباس قابل مشاهده است و هم اكنون نیز دو بالگرد با تعدادی شناور نجات و امداد در محل بوده و منتظر مساعدشدن شرایط برای انجام عملیات هستند.

 

تلاش برای یافتن 17مسافر شناور غرق شده در مسیر جزیره هرمز _ بندرعباس ادامه دارد

یكی از اعضای تیم نجات سازمان آتش نشانی بندرعباس گفت: پس از حدود هفت ساعت از غرق شدن اتوبوس دریایی در مسیر جزیره هرمز به بندرعباس جستجو برای یافتن 17سرنشین این شناور همچنان ادامه دارد.

به گزارش سه نسل، حسن كهورزاده بامداد روز یكشنبه از محل حادثه به ایرنا گفت: تیم های امداد و نجات هنوز در منطقه مستقر بوده و مشغول جست و جو و یافتن سرنشین دیگر این شناور غرق شده هستند.

به گزارش سه نسل، تاكنون تنها پنج نفر از مسافران شناور غرق شده نجات یافته و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده اند.

این درحالی است كه برخی رسانه ها اعلام كرده اند كه هفت مسافر این شناور نجات یافتند.

كهور زاده افزود:تمامی یگان های امدادی اعزام شده به منطقه سانحه تا ساعت یك بامداد به جستجو ادامه داده و هنوز تصمیمی برای متوقف كردن عملیات گرفته نشده است.

یك فروند شناور از نوع اتوبوس دریایی با 22 سرنشین شامل یك نفر ناخدا و همراه وی و 20 مسافر ، حدود ساعت 17 روز شنبه اول بهمن ماه در مسیر جزیره هرمز به سمت بندر عباس در حركت بود كه به دلیل اتمام بنزین در میان مسیر متوقف و پس از مدتی به سبب آبگرفتگی كاملا غرق شد.

بر اساس اظهارات دو نفر از نجات یافتگان 9نفر از مسافران این شناور زن بوده اند.

 

9 قربانی سانحه شناور غرق شده پیدا شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرعباس گفت: غواصان آتش نشانی بندرعباس جنازه 9 قربانی سانحه شناور غرق شده در حوالی بندرعباس را پیدا کردند.

به گزارش سه نسل، آتش پاد سوم فرجام دانش در گفتگو با مهر بیان داشت: آتش نشانی بندرعباس پس از اطلاع از غرق شدن یک اتوبوس دریایی در حوالی بندرعباس یک تیم غواصی به درخواست بنادر و دریانوردی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: شب گذشته یک جنازه و صبح امروز 9 جنازه توسط غواصان آتش نشانی بندرعباس از شناور غرق شده بیرون کشیده و تحویل شناورهای ناجی برای انتقال به ساحل داده اند.

دانش عنوان کرد: بر اساس اطلاعات اعلام شده مسافران این شناور بازنشستگان فرهنگی اهل مشهد مقدس بوده اند که برای گردش به هرمز مسافرت کرده بودند.

مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس افزود: پیگیری برای یافتن سایر قربانیان حادثه ادامه دارد.

شامگاه شنبه یک شناور سبک با 22 سرنشین در حوالی بندرعباس به دلیل بدی آب و هوا غرق شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: